پیام مشترک تسلیت امام جمعه یاسوج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار در پیامی مشترک جانباختن جمعی از هم استانی های عزیزمان در حادثه تلخ تصادف اتوبوس دهدشت به تهران را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آورده اند: پروردگارا، یاریمان کن تا در مصائب و حوادث ناگوار دل به آستان حضرت تو بسپاریم و از تو بخواهیم تا آرامش و صبر را بر ما ارزانی فرمایی.

همچنین در این پیام آمده است: با تاسف و تالم حادثه ناگوار و جانسوز تصادف منجر به فوت و زخمی شدن تنی چند از هم استانی های عزیزمان در مسیر تهران موجب اندوه فراوان شده است.

در ادامه این پیام آمده است: مصیبت بزرگ است و جانکاه، لیکن راضی بودن به قضای الهی و توسل به حضرات معصومین (ع) برای سکوت و آرامش مورد توصیه بزرگان است.

امام جمعه یاسوج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم شریف ایران بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصا خانواده های داغدار مرحومین این حادثه، علو درجات را برای آن سفر کردگان و صبر و آرامش الهی را برای وابستگان و عموم مردم  طلب کرده اند.

در پایان این پیام آمده است: با ابراز همدری صمیمانه با خانواده های داغدار، برای پیگیری امور، تسکین آلام خانواده ها و رسیدگی به حال مجروحین حادثه، پیگیری ها صورت گرفته و دستورات لازم صادر شده است.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد پیش از این گفته بود که  این تصادف ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محور کاشان - قم به وقوع پیوست.

سرهنگ شاهپور عابدی  خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف از مسیر  و برخورد رخ به رخ اتوبوس با تریلر در محور کاشان به قم اعلام کرد.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

وی افزود: با همکاری معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ۱۶ مصدوم  نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

 سرهنگ عابدی گفت: عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم ساعتی قبل گفت: هفت نفر از مصدومان تصادف اتوبوس آزادراه کاشان - قم به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری هستند.
ابوالفضل شجاعی افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر جان باخت و یک نفر (کمک راننده) از بیمارستان ترخیص شد و هفت نفر از مجروحان این حادثه نیز در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha