۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84568870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس‌کل دادگستری زنجان: فرصت سوزی در خدمت به مردم نباید باشد

زنجان-ایرنا- رییس‌کل دادگستری زنجان، با تاکید بر پرهیز از فرصت سوزی در خدمتگزاری به مردم گفت: بر همین اساس انتصاب مدیران باید، هرچه سریعتر انجام شود.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضایی شهرستان ابهر، با بیان اینکه در تعیین تکلیف مدیران نباید تعلل شود افزود: امیدواریم با پیگیری مسئولان، این مشکل هرچه سریعتر برطرف و فرصت خدمتگزاری به مردم شهرستان، بیش از این از دست نرود.

رییس شورای عالی قضایی استان با بیان اینکه عملکرد حوزه قضایی ابهر نسبت به دور اول بازدید در سال جاری، کاملا متفاوت است، یادآور شد: مشکل کمبود کادر قضایی و اداری در این شهرستان برطرف شود و امروز با رشد ۶۷ درصدی در تامین نیروی انسانی مواجه هستیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اینکه در حوزه قضایی ابهر به لحاظ کمی و کیفی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه، با جهش خوبی مواجه هستیم گفت: کاهش پرونده های نامتعارف، معوق، کاهش مانده‌ پرونده ها نسبت به موجودی و ایجاد صلح و سازش از جمله این اقدامات است.

وی تصریح کرد: کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها و کنترل ورودی‌ها، اموری هستند که نیازمند توجه و همت مضاعف همکاران در شهرستان ابهر است که امیدواریم در آینده نزدیک این عقب ماندگی‌ها برطرف شود.

استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در حوزه قضایی ابهر بسیار ارزشمند است

رییس کل دادگستری زنجان استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در حوزه قضایی ابهر را بسیار خوب و ارزشمند عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نهادهای ارفاقی و قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندانیان، بسیار مهم و اثرگذار است.

 گفتنی است بررسی مشکلات شهرستان، دیدار چهره به چهره با کارکنان قضایی و اداری، شنیدن مشکلات و صحبت‌های مراجعین و بازدید از شعب، از جمله اهداف سفر یک روزه رییس کل دادگستری استان و معاونین به شهرستان ابهر، بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha