۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84568840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوریان: رقابت‌های نزدیکی را در لیگ کشتی فرنگی شاهد بودیم

تهران- ایرنا- نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: رقابت‌های نزدیک و خوبی را در لیگ برتر کشتی فرنگی شاهد بودیم و مسابقات امسال کیفیت فنی بهتری از دوره‌های قبل داشت.

به گزارش ایرنا؛ «حمید سوریان» امروز سه‌شنبه در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی، اظهار داشت: کشتی‌گیران جوان و باانگیزه در این دوره لیگ شرکت کرده‌اند و در لیگ امسال شاهد رقابت‌های نزدیکی بودیم. احساس می‌کنم این دوره مسابقات لیگ، از کیفیت بالاتری نسبت به سال‌های گذشته‌اش برخوردار بود. با توجه به اینکه در دو سال اخیر ما لیگ را در شرایط کرونایی برگزار کردیم قطعا در آینده کیفیت مسابقات بهتر هم می‌شود.

وی افزود: کشتی فرنگی در سال‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. در المپیک با محمدرضا گرایی طلایی شدیم و نتیجه قابل قبولی گرفتیم. در جهانی نروژ هم نتایجی که کسب شد خوب بود و امیدوار هستیم این روند ادامه داشته و به زودی در هر دو رشته آزاد و فرنگی روی سکوی اولی دنیا قرار بگیریم.

سوریان در خصوص فاصله کوتاه مسابقات جهانی ۲۰۲۲ با بازی‌های آسیایی، توضیح داد: این شرایط برای تمام کشورهای آسیایی است و با توجه به فاصله کم دو رقابت می‌بایست تدبیری اندیشیده شود که ما دو تیم ساخته و پرداخته برای هر دو رقابت داشته باشیم چون هم جهانی و هم بازی‌های آسیایی برای ما حائز اهمیت هستند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha