چهار پایگاه و مرکز امدادی اورژانس در استان همدان آماده افتتاح است

همدان- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که سه پایگاه امدادی و یک مرکز اورژانس در مناطق مختلف این استان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

«حبیب معصومی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درهمین ارتباط پایگاه های امدادی جورقان، پایگاه آب مشکین کبودرآهنگ و پایگاه امداد جاده ای آزادراه همدان - تهران در حوزه استحفاظی شهرستان فامنین، آماده بهره برداری و ارائه خدمات است.

وی اظهار داشت: همچنین ساختمان جدید پایگاه اورژانس «شیرین سو» در شهرستان کبودرآهنگ نیز با ۱۲۰ متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان احداث و آماده افتتاح شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در همین ارتباط یک خانه پزشک بدون استفاده در حوزه شهرستان فامنین و در محدوده آزاد راه همدان - تهران نیز برای استقرار تیم های امدادی اورژانس اختصاص یافته است.

به گفته وی، برای آماده سازی و تجهیز هر یک از این پایگاه ها ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در هر یک از این پایگاه های امداد جاده ای یک دستگاه آمبولانس با ۶ نیرو متخصص مستقر می شوند.

معصومی افزود: با بهره برداری از پابگاه های امداد جاده ای شمار پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به ۶۵ مورد می رسد که با در نظر گرفتن هفت پایگاه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، این استان دارای ۷۲ پایگاه اورژانس برای خدمت رسانی به افراد در مواقع ضروری است.

به گزارش ایرنا دانشگاه علوم پزشکی همدان بدون در نظر گرفتن دانشکده شهرستان اسدآباد دارای ۹۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل و یک بالگرد امداد و نجات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha