۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84563846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قشم: مخالفان قانون اساسی با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند

قشم- ایرنا- امام جمعه قشم گفت: قانون اساسی کشور ایران تبلور  اسلام است و برخی افراد که با آن مخالفت می‌کنند، با اصل اسلام و انقلاب اسلامی مشکل دارند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قشم افزود: قانون اساسی ایران دارای قوانین مترقی مانند ولایت مطلقه فقیه به عنوان حاکم عادل، شجاع و مدبر است.
وی ادامه داد: کسانی که به قانون اساسی ایراد می‌گیرند، میخواهند اصل دین و اسلام را دچار چالش کنند.
امام جمعه قشم در ادامه ضمن اشاره به روز دانشجو تصریح کرد: جریان دانشجویی در طول تاریخ ایران روحیه استکبار ستیزی و آزادگی داشته است.
وی افزود: این روحیه مبارزه با استکبار در گام اول و دوم انقلاب با معنویت وپیشرفت علمی عجین شد و به اوج شکوفایی خود رسید.
حاجبی ادامه داد: شهرستان قشم می‌تواند پذیرای دانشجویان خارجی باشد و امکانات موجود برای این امر فراهم است.
وی همچنین گفت: مدیران جدیدی به شهرستان قشم وارد شده اند که دوره جدیدی از پیشرفت را در قشم نوید نوید می‌دهد.
امام جمعه قشم افزود: مسوولان باید با همدلی و همکاری به خدمت بپردازند و مردم نیز مطالبه‌گری شجاعانه و عاقلانه داشته باشند.
وی ادامه داد: برخی افراد هستند که قصد دارند با بر هم زدن همدلی موجود بین مردم و مسوولان شهرستان قشم، به اهداف شیطانی خود برسند که مردم باید در این مورد هوشیار باشند.
حاجبی با اشاره به وضعیت جزیره هنگام تصریح کرد: مجموعه مسوولان در شهرستان قشم و منطقه آزاد برای بهبود وضعیت این جزیره و ایجاد امکانات، توسعه و ارتقاء رفاه در این جزیره دغدغه دارند و تلاش خواهند کرد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha