۲ بانوی کهگیلویه و بویراحمد به رقابتهای جهانی هندبال اعزام شدند 

یاسوج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صونا بیداد و بهاره ایزدگشب از این استان پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) از تهران و همراه با تیم ملی هندبال بانوان رده سنی بزرگسالان به رقابت های جهانی اعزام شدند. 

آرمان حاتمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیداد و ایزدگشب عضو تیم هندبال بانوان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

وی افزود: مرحله نهایی اردوی آماده ‌سازی تیم ملی هندبال بانوان رده سنی بزرگسالان برای اعزام به رقابت های جهانی به مدت یک هفته و از  سه تا ۹ آذرماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صونا بیداد و بهاره ایزدگشب از استان نیز در این اردو حضور  داشتند. 

حاتمی عنوان کرد: بر اساس تصمیم اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان رده سنی بزرگسالان بیداد و ایزدگشب جزو افراد اصلی تیم ملی  برای شرکت در رقابت های جهانی انتخاب شدند. 

وی ابراز داشت: بیست و پنجمین دوره رقابت های هندبال بانوان رده سنی بزرگسالان قهرمانی جهان به مدت ۱۹ روز و از ۱۰ تا ۲۸ آذرماه امسال در کشور اسپانیا برگزار می ‌شود. 

حاتمی گفت: ۳۲ تیم در این دوره از رقابت ها حضور داشته و در هشت گروه چهار تیمی به مصاف یکدیگر می روند. 

وی اظهار داشت: تیم ملی هندبال ایران در گروه C این دوره از رقابت ها با تیم های رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه است. 

حاتمی افزود: ایران، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، چین و کره جنوبی سهمیه قاره آسیا در این دوره از رقابت ها است. 

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha