گردهمایی فرهنگی ازدواج آسان در مهریز برگزار شد

یزد- ایرنا- گردهمایی فرهنگی ازدواج آسان با حضور جمعی از مسئولان محلی و خانواده‌ها روز سه‌شنبه در سالن جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این همایش که ۶۰ زوج حضور داشتند، فرمانده ناحیه مقاومت مهریز  گفت: ازدواج آسان؛ آگاهانه و به هنگام، رمز موفقیت زندگی را تشکیل می دهد و دین اسلام برای ازدواج جوانان بسیار تاکید  دارد.

سرهنگ علی فاتحی ابرقویی با قدردانی از  همراهی خانواده ها و مسئولان مسجدها  در ترویج فرهنگ ازدواج آسان ادامه داد: ترویج ازدواج آسان بر اساس آموزه های دینی ، فرهنگ علوی و فاطمی باید روز به روز در شهر گسترش یابد.

وی اظهار کرد: گسترش فرهنگ ازدواج آسان در جامعه باید رشد و توسعه یابد ، جوانان و خانواده‌ها باید با کم کردن میزان سطح توقع و انتظار ،زمینه توسعه امور دینی و الهی ازدواج را فراهم کنند که این کار از جمله رسالت های مهم ملی، دینی و انقلابی است و باید همه همت کنند.

فاتحی تصریح کرد: برگزاری مراسم‌ ازدواج آسان سبب بالا رفتن آمار آن در جامعه و همچنین تشکیل زندگی بر محور آموزه‌های دینی و تحکیم خانواده می‌شود و جزو برنامه های مهم فرهنگی است که از سوی ناحیه مقاومت بسیج مهریز پیگیر می شود.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و کارشناسان اجتماعی در خصوص این موضوع به طرح دید گاه‌های خود پرداختند و تداوم برگزاری چنین برنامه هایی را خواستار شدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha