۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۳
کد خبرنگار: 1432
کد خبر: 84554299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده دفاع مقدس: استکبار همواره از بسیج در هراس بوده است

بوشهر- ایرنا- یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: بیشترین کینه امریکا و ایادی استکبار از ایران اسلامی از بسیج و تفکر بسیجی است و آنها از این تفکر و ترویج آن در هراس هستند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حاج فتح الله محمدی در رزمایش اقتدار بسیجیان دشتستان افزود: همواره این سوال مطرح است که دلیل دشمنی امریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران چیست؟ که باید گفت دشمنی آنها به جریان تاریخی تقابل حق و باطل برمی گردد.

وی اظهارداشت: نمادهای حق در طول تاریخ بشریت پیامبران، اولیاء خدا و صالحان بوده اند که در طی این جریان به تقابل حضرت ابراهیم و نمرودیان، حضرت موسی و فرعونیان، پیامبر خاتم(ص) و ابوسفیان و قریشیان و امام حسین(ع) و یزیدیان می توان اشاره کرد و در عصر حاضر نیز حضرت امام در مقابل جرثومه فساد امریکا ایستاد.

محمدی اضافه کرد:وجه مشترک  این دو  این است که جبهه حق را مستضعفین و پابرهنه گان و جبهه باطل را مستکبرین، جبهه حق را گروه اقلیت(بدلیل سختی هایی که در دفاع از حق وجود دارد) و جبهه باطل را اکثریت تشکیل داده اند.

فرمانده دفاع مقدس یادآورشد: مشخصه سوم این دو جبهه این است که جبهه باطل همه چیز را برای خود می خواهد و برای سرکوب دیگران و مخالفان از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند ولی جبهه حق در دفاع از حق در هر نقطه ای از زمین حاضرند جان خود را فدا کنند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: امریکاییها که به قول خود ابرقدرت جهان هستند حاضر نیستند از کشور مهم و سوق الجیشی ایران براحتی بگذرند و انتظار دارند که ایران تحت سیطره آنها باشد و می گویند باید این همه ثروت مانند گذشته در اختیار ما باشد در غیر اینصورت به خودتان هم اجازه نمی دهیم که از آن استفاده کنید و اگر کسی هم بخواهد با شما مراوده کند او را تحریم می کنیم.

وی گفت: آنها نظرشان این است که ما باید برای شما تعیین تکلیف کنیم مانند گذشته که شاه را ما تعیین می کردیم و او هم مدافع حقوق ما بود ولی امروز شما از مسلمانان جهان حمایت می کنید و منافع ما را به خطر می اندازید و این کینه و دشمنی ادامه خواهد داشت و بیشترین این کینه به بسیج و تفکر بسیجی برمی گردد.

 فرمانده دفاع مقدس گفت: آنها می دانند که بسیجیان تا پایان راه و تا پای جان در دفاع از حق و حقوق مستمندان و مظلومین کوتاه نخواهند آمد و با این تفکر بسیجی جوانان ما در همه عرصه ها با دست خالی بر دشمنان فائق آمده اند.

سرهنگ محمدی افزود: تفکر بسیجی بود که باعث شد تا رزمندگان اسلام نظامیان امریکایی را با خفت و خواری به اسارت بگریند و تفکر بسیجی است که در لبنان حزب الله می آفریند و در یمن انصارلله و در عراق حشد الشعبی می پروراند و امروز در مقابل استکبار و ظالمان قد علم می کنند.

محمدی اضافه کرد: بسیجی همواره باید هوشیار باشد و بداند که اگر یک روز دشمن با توپ، تانک و مسلسل به ما حمله می کرد امروز با شبکه های گسترده ماهواره ای و اینترنتی حمله می کند و امروز اعتقادات ما را مورد تاخت و تاز قرار داده اند.

وی ادامه داد: دشمن می داند که اگر  اعتقادات ما تضعیف شود ، ما را بی غیرت، بی هویت، راحت طلب و بی تفاوت می کند و در این صورت براحتی به منافع خود خواهند رسید ولی اینجاست که تفکر بسیجی مانع رسیدن آنها به اهدافشان خواهد شد.    

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha