۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84554054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفکر بسیجی امنیت پایدار را در کشور تضمین می کند

سنندج - ایرنا - فرماندار بانه گفت: تفکر بسیجی باعث شده که چشم طمع دشمنان به به کشور باز نشود و برای همیشه از دست اندازی به کشور ناامید شدند و تفکر و شجاعت بسیجیان امنیت پایدار کشور را تضمین می کند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان بانه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: حضور بسیجیان در همه عرصه ها نمود عینی دارد و بسیج متعلق به همه اقشار جامعه است و در همه جا حضور دارد.

وی با بیان اینکه هر جا بحث اعتبار است خود را ملبس به لباس بسیجی مایه افتخار است افزود: حضور عملی بسیج که در تاریج ایران برای سالهای متمادب می درخشد حضور بی ادعای بسیجیان در جبهه های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس است.

رستم پور به اهمیت و جایگاه بسیج اشاره کرد وگفت: دشمن تصور می کرد که انقلاب نوپای ایران را از بین می برند اما با ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) و حضور عملی بسیجیان نقشه های دشمنان نقش برآب شد و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی همراه با احساس مسوولیت می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات موجود باشد و فعالیت این نیروی مردمی طوری است که هرگاه حوادث غیرمترقبه ای اتفاق می افتد در صحنه حضور دارند.

فرماندار شهرستان بانه یاد آور شد: به فرموده مقام معظم رهبری همه مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل در گرو ضد انقلاب دارند که حسابشان از مردم جدا است.

بسیج مستضعفین نماد مردم سالاری دینی است

تفکر بسیجی امنیت پایدار را در کشور تضمین می کند

فرمانده سپاه شهرستان بانه نیز گفت: اهداف مردم سالاری دینی در راهبردها، برنامه ها  و آرمان های انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شده و بسیج مستضعفین در راستای تحقق این اهداف تلاش می کند که نمادی از مردم سالاری دینی است.

سرهنگ فرهاد امری افزود: فرامین و برنامه های امام راحل که در راستای ارزش های ناب اسلامی بود دشمنان اسلام را ناکام گذشت.

وی یاد آور شد: تربیت میلیون ها جوان بسیجی با همراهی حلقه های میانی و سازمان های مردمی و تشکیل حکومت اسلامی در راستای تحقق جنبه های مختلف مردم سالاری دینی از اهداف مهمر بسیج مستضعفین است و باید شاخصه های مردم سالاری دینی برای مردم تفهیم شود.

سرهنگ امری با بیان اینکه بسیجی نیاز لباس خاصی ندارد آنچه که مهم است تفکر جهادی و بسیجی است گفت: اکنون شاهد گسترش تفکر بسیجی در سایر کشورهای منطقه هستیم.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha