مشکلات لرستان با اتکا به نیروی بسیجی متخصص برطرف می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مشکلات این استان با اتکا به نیروی بسیجی متخصص، متعهد و عدالت خواه برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان است که پیروان آن اذان شهادت سر دادند و ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در لرستان بر گلدسته‌های رفیع بسیج به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تربیت یافتگان بسیج، نام و نشان را در گمنامی به دست آوردند ادامه داد: استکبار جهانی جنگ های بسیاری را راه انداخته اما جنگی مقدس است که در مسیر انبیا باشد.

امام جمعه خرم آباد گفت: بسیج یک فرهنگ و نهاد اجتماعی است که در همه عرصه های مختلف جامعه حضور دارد و به نیازهای جامعه پاسخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن قدردانی از عشایر بسیجی افزود: بسیجیان همواره در راه مبارزه با کرونا، محرومیت‌زدایی و فعالیت در عرصه های مختلف تلاش می‌کنند بنابراین همواره توجه به رویش های انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

وی افزود: راه پیروزی بر مشکلات اتکا به ظرفیت‌های داخلی است و باید از ظرفیت بسیج در همه اقدامات استفاده شود چراکه اقدامات بسیجیان در عرصه های مختلف از جمله فرهنگ، شگفت‌آور است و آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی بیان کرد: راه برون رفت لرستان از مشکلات، بازنگری جدی در بکارگیری بسیج و بسیجیان متعهد، متخصص و عدالتخواهی است که مستحکم در مقابل تبعیض ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: بسیجیان در همه عرصه ها حضور دارند که شهدای مدافع حرم، سلامت، امنیت و ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی گواه بر این است که آنان افکار بسیجی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی مردم با دولت انقلابی و برنامه های امید بخش دولت سیزدهم باز می گردد بیان کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد امام راحل و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکیدمقام معظم رهبری جزو اهداف بسیج است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha