۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 1154
کد خبر: 84553971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه کسانی که برای مردم خدمت بی‌منت می‌کنند، بسیجی هستند

یزد- ایرنا- فرمانده بسیج ناحیه میبد گفت: همه مسئولان و کسانی که در انجام فعالیت‌ها و اجرای برنامه های مختلف به خصوص در مقابله با شیوع ویروس کرونا بدون منت به مردم خدمت می‌کنند، بسیجی محسوب می‌شوند.

به گزارش ایرنا سرهنگ مصطفی بهشتی عصر چهارشنبه در همایش اقتدار بسیج که در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد ، افزود: از کسانی که در دوره شیوع ویروس کرونا با همه وجود در بخش های مختلف برای آسایش جامعه تلاش کرده اند و همچنین در نهضت خدمت رسانی به مردم  حضور پررنگ دارند، قدردانی می کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیجی بودن به داشتن پرونده ، کد و شناسه نیست و به فرموده مقام معظم رهبری هر کس برای مردم کار می‌کند ، بسیجی است و امروز فتخار ما این است که فرماندار و همه مسئولان شهرستان بسیجی هستند و در پشتیبانی‌های انجام شده در ۲ سال گذشته با تمام توان در میدان بوده اند.

همه کسانی که برای مردم خدمت بی‌منت می‌کنند، بسیجی هستند

مدرس حوزه علمیه میبد نیز در این مراسم گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در قرآن هم به آن اشاره شده ، بسیجی مکان و زمان نمی شناسد و در خدمت ولایت و زمینه ساز ظهور امام عصر (ع) است.

حجت الاسلام شیخ مرتضی برزگر افزود: افراد دارای روحیه بسیجی برای پیشرفت شهر و کشور خود دست از تلاش برنمی دارند ، افراد بسیجی به مدد نیروی ایمان و علم و روحیه جهادی خود به پیشرفت اسلام  و جای دادن دین اسلام در قلوب مردم دنیا کمک می‌کنند.

وی گفت: انگیزه بسیجی بودن از ایمان فرد بسیجی نشات گرفته و باید این برند و روحیه استقامت و جهادی که از سرمایه های بزرگ یک بسیجی است ، حفظ کرد.

همایش اقتدار بسیجیان در میبد با شعر خوانی حبیب خشایی شاعر میبدی ، اجرای سرود توسط گروه سرود شهید سلیمانی و رژه موتوری در صحن مصلی آیت الله اعرافی و در سطح شهر همراه بود.

حدود ۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان میبد زیرمجموعه پنج حوزه برادران و ۲ حوزه خواهران فعالیت دارد و مرکز این شهرستان ۱۰۶ هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

۳۲۰ هزار نفر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد در اقشار مختلف بسیج سازماندهی و فعالیت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha