۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84552055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گنبدکاووس: کارنامه بسیج در همه بخش‌ها درخشان است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی از خدمات گسترده بسیج در حوزه‌های مختلف و موفقیت‌های به‌دست آمده توسط این نهاد در ۴۲ سال گذشته گفت که کارنامه این شجره طیبه در همه بخش‌ها درخشان است و محدود کردن بسیج به یک نیروی نظامی بی‌انصافی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز سه‌شنبه در مراسم نواختن زنگ ایثار و شهادت به‌مناسبت بزرگداشت هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنج آذر) در دبستان دخترانه شاهد گنبدکاووس یادآور شد: بسیج از زمان شکل‌گیری تاکنون در عرصه‌های مختلف از جمله "صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن، حضور در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، سازندگی پس از جنگ، خدمات رسانی صادقانه به محرومان، امداد رسانی به حادثه دیدگان بلایای طبیعی و کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا و نیز کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی" حضور میدانی موفق داشته است.

وی، تشکیل بسیج در پنج آذر ۵۸ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی را تصمیم و تدبیری حکیمانه، هوشمندانه و آینده‌نگرانه دانست و افزود: اینکه عده‌ای بسیج را محدود به یک نیروی نظامی می‌دانند، بی‌انصافی است زیرا نیروهای این شجره طیبه از بطن مردم بوده و رشادت‌های آنها در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس تنها بخشی از کارنامه سراسر افتخار و درخشان بسیج است.

کریمی اضافه کرد: بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی سازمان یافته نماد ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به مردم است و از همان آغاز تاکنون روحیه و تفکر بسیجی تبدیل به سبک زندگی اقشار مختلف مردم شد و این یکی از ملموس‌ترین آثار تشکیل بسیج است. 

فرماندار گنبدکاووس: کارنامه بسیج در همه بخش‌ها درخشان است

فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، تامین امنیت و آرامش، امر به معروف و نهی از منکر، تبیین روحیه ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به مردم بویژه در بلایای طبیعی مانند سیل اوائل سال ۹۸ در برخی شهرهای گلستان از دیگر نقش‌های ماندگار و غیرقابل انکار بسیج از زمان تشکیل تاکنون است.

در این مراسم که امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و برخی مدیران گنبدکاووس حضور داشتند، برخی برنامه‌های هنری و فرهنگی توسط دانش آموزان این واحد آموزشی اجرا شد.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که آموزش و پرورش آن افزون بر ۸۵ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha