تثبیت صدرنشینی ملوان در لیگ آزادگان؛ ویسی با تساوی آغاز کرد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با عبور از سد مس شهربابک به صدرنشینی در لیگ آزادگان ادامه داد.

به گزارش ایرنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران، امروز(دوشنبه) با برگزاری ۹ بازی به انجام رسید و در مهمترین دیدار ملوان با کسب یک پیروزی شیرین دیگر به صدرنشینی ادامه داد.

شاگردان مازیار زارع در ادامه روند فوق‌العاده خود موفق شدند در خانه با تک گل حمید کاظمی در دقیقه ۴۷ از روی نقطه پنالتی سد حریف ۱۰ نفره خود مس شهر بابک بگذرند تا با ۱۷ امتیاز و چهار امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم در صدر جدول باقی بمانند و جایگاه خود را تثبیت کنند.

آرمان‌گهر سیرجان در یکی از دیدارهای مهم هفته موفق شد در خانه با یک گل قشقایی شیراز را شکست دهد و با ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد. قشقایی نیز با تحمل یک باخت دیگر با ۱۳ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به نماینده سیرجان در جایگاه سوم ایستاد.

شهرداری همدان که شروع خوبی در این فصل داشت این بار با یک گل به مس کرمان نتیجه را واگذار کرد تا با ۱۲ امتیاز به رده چهارم سقوط کند. خیبر خرم‌آباد نیز در اولین حضور عبدالله ویسی روی نیمکت مقابل بادران تهران با نتیجه پرگل سه بر سه متوقف شد تا با ۱۲ امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد.

ماشین‌سازی تبریز در ادامه روند ناامیدکننده خود این بار در خانه با حساب ۲ بر یک به استقلال خوزستان باخت تا با یک امتیاز در قعر جدول باقی بماند. شاهین شهرداری بوشهر با ۲ و بادران با سه امتیاز رتبه‌های هفدهم و شانزدهم را از آن خود کرده‌اند.

نتایج دیگر دیدارهای هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ یک ایران به شرح زیر است:

سایپا ۱-۱ خوشه‌طلایی ساوه

رایکا بابل ۱-۱ ویستا توربین تهران

شاهین شهرداری بوشهر ۲-۲ پارس جنوبی جم

استقلال ملاثانی ۰-۰ شهرداری آستارا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha