مراسم تجلیل از ایثارگران و بسیجیان سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد

تهران _ ایرنا _ مراسم تجلیل از ایثارگران و بسیجیان سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن همایش‌های بین‌المللی این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایرنا از سازمان حفاظت محیط‌زیست؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم تجلیل از ایثارگران و بسیجیان سازمان حفاظت محیط‌زیست روز یکشنبه با حضور علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان  برگزار شد.

در این مراسم دکتر سلاجقه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک هفته بسیج، گفت: باید از همه عزیزانی که در حوزه بسیج و جامعه ایثارگر خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.


وی با اشاره به واژگان شهید و شهادت و ایثار در کشور گفت: ما با این روحیات بزرگ شدیم و بسیج بدنه این نظام و کشور است. و برای درک معنی بسیج وقتی به‌فرمان امام(ره) مراجعه می‌کنیم که فرمود: «بسیج شجره طیبه است» به عمق و بصیرت این نهاد مردمی می‌رسیم و متوجه می‌شویم که بسیج مرزنمی شناسد، بسیج برای خدا کار می‌کند و درراه خدا قدم برمی‌دارد که این‌ها بخشی از خصوصیات این شجره طیبه است.  

وی در ادامه گفت : بسیج با بصیرت ترین و انقلابی‌ترین نهاد مردمی است و آنچه با خون شهدا و ازخودگذشتگی ایثارگران و جانبازان و همه آحاد جامعه اسلامی که صادقانه، دلسوزانه و عاشقانه برای این نظام به‌دست‌آمده است را با چنگ و دندان پاسداری می‌کنیم، چراکه انقلاب ما مبتنی بر همین ارزش‌ها است.

سلاجقه بابیان اینکه بسیجی به دنبال پست و مقام نیست؛ گفت: فرزندان شهدا، یتیم نیستند، آن‌ها خدا رادارند؛ یتیم کسی است که خدا را ندارد.

معاون رئیس‌جمهوری با اشاره به سهمیه‌هایی که به خانواده‌های شهدا و ایثارگر تعلق می‌گیرد، گفت: اینکه مزایایی به کسی تعلق‌گرفته؛ در چارچوب قانون بوده و ما همواره به دنبال آن هستیم که قدردان این عزیزان باشیم.

رئیس سازمان محیط‌زیست در خصوص رفع مشکلات مطرح‌شده توسط تنی چند از نمایندگان ایثارگر سازمان  تصریح کرد: مشکلات استخدامی ایثارگران محیط‌زیست در این سازمان حل خواهد شد.  

وی با اشاره به اینکه باید روحیه بسیجی را در خود زنده نگه‌داریم، عنوان کرد: باید به‌کل جامعه نشان دهیم که ایثارگران عزیزان این کشور هستند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم رضا فرخی مشاور حوزه ریاست و مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران و داود میرشکار فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان گزارشی از عملکرد خود را ارائه کردند.

همچنین در پایان این مراسم از ایثارگران سازمان حفاظت محیط‌زیست با اهدای هدایایی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha