مدیرکل تعزیرات لرستان: دخالت سالن‌های زیبایی در امور پزشکی ممنوع است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: دخالت افراد فعال در سالن‌های آرایشی و زیبایی در امور پزشکی ممنوع است و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا حمید القاصی مهر روز یکشنبه در حاشیه پلمب سه واحد صنفی زیبایی و آرایشگری خرم آباد به دلیل مداخله در امور پزشکی افزود: دخالت غیر مجاز واحدهای آرایشگری در امور پزشکی ممنوع بوده که در این راستا سالن های آرایشی زیبایی متخلف پلمب شده است.

وی اظهار داشت: در بازرسی رییس شعبه گشت سیار تعزیرات حکومتی، کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت، اصناف و نیروی انتظامی از سالن های آرایش و زیبایی خرم آباد، دخالت برخی واحدها در امور پزشکی، خدمات زیبایی و پوست شامل تتو، تزریق ژل و بوتاکس محرز بود که تعطیل شدند.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاه های کوکتل پوست، تتو، تزریق چربی و هیدرودرم از این واحدها ضبط  شده است و پرونده تخلفاتی آنها با تاکید و قید فوریت جهت سیر مراحل قانونی در تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد تشکیل شد.

 القاصی مهر گفت: دخالت در امور پزشکی و زیبایی بدون مجوز قانونی، حضور مستمر و نظارت پزشک، غیر قانونی و ممنوع می باشد و با افرادی که با این عمل باعث تهدید سلامت افراد شوند برخورد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha