مشمولان وظیفه عمومی قبل از آذر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

مشهد- ایرنا- معاون وظیفه عمومی انتظامی خراسان رضوی گفت: مشمولان می‌بایست تا قبل از یکم آذر ماه و قبل از ورود به پادگان‌های آموزشی واکسن کرونا را تزریق کنند و در صورت عدم ارائه کارت واکسن کرونا از پذیرش مشمولان در مراکز آموزش نیروهای مسلح خودداری خواهد شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به نقل از سیدمحسن شجاعی گزارش داد: با توجه به طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور و برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، تمامی مشمولان که از یکم آذرماه ۱۴۰۰ به بعد به خدمت سربازی اعزام می‌شوند باید واکسینه شوند. 
وی افزود: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح تمامی مشمولان باید تا قبل از یکم آذر ماه و قبل از ورود به پادگان‌های آموزشی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند. 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در زمان اعزام و در ورودی پادگان‌های آموزشی همراه داشتن کارت واکسن الزامی است. 
شجاعی افزود: ارائه کارت تزریق ۲ دوز کامل واکسن کرونا برای پذیرش در مراکز آموزش نیروهای مسلح اجباری است و در صورت عدم ارائه کارت واکسن موصوف از پذیرش آنان در مراکز آموزش نیروهای مسلح خودداری خواهد شد.

وی از تمامی مشمولان وظیفه عمومی خواست در فرصت باقیمانده، به یکی از مراکز واکسیناسیون استان خراسان رضوی مراجعه و واکسن کرونا را تزریق کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha