۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84543580
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۸هزار و ۷۲ نفر از استان سمنان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ۱۸ هزار و ۷۲ نفر متقاضی خانه از ابتدای اعلام همگانی برای ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن در استان نام نویسی کردند.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای ملی مسکن به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث واحد های مسکونی آغاز شده است.
وی ادامه داد: از ۲۱ شهر استان سمنان، تاکنون برای ۱۲ شهر سایت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن بازگشایی شده و ثبت نام از متقاضیان انجام شد.

وی بیان کرد: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۱۲ شهر استان سمنان از طریق تغییر کاربری، الحاق از حریم به محدوده و زمین های مازاد دولتی در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دیگر شهرهای استان نیز با تامین زمین مورد نیاز، سایت ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن، بازگشایی و ثبت نام آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، طی سفر رییس جمهوری به استان سمنان و حضور وزیر راه و شهرسازی، طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان کلنگ زنی شد و عملیات احداث ۹۶ واحد مسکونی آغاز شده است.

رییس جمهوری ۱۳ آبان امسال به استان سمنان سفر کرد.
به گزارش ایرنا، سامانه ثمن به نشانی saman.mrud.ir  یک ماه پس از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن توسط رییس‌جمهوری از تاریخ ۲۸ مهرماه به منظور ثبت‌نام و پایش متقاضیان واقعی مسکن آغاز به کار کرد.

متقاضیان این امکان را دارند حداکثر تا ۱۵ آذرماه با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، دست‌کم سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت استفاده نکردن از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب در حوزه مسکن، نسبت به تقاضای خود برای مسکن اقدام کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha