۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1766
کد خبر: 84543152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستورالعمل سازوکارهای تقویت مشارکت خیرین در امور مدرسه ابلاغ شد

تهران- ایرنا- وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل سازوکارهای قانونی برای تقویت مشارکت خیرین در حوزه مدرسه یاری را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، به استناد سیاست تحول نظام آموزش و پرورش، ابلاغی رهبر معظم انقلاب با عنوان ضابطه مند سازی، بهسازی، زیباسازی، مقاوم سازی و مصون سازی مدارس با تأکید بر توسعه مشارکت های مردمی و خیرین مدرسه ساز و همچنین ماده ۶۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با عنوان ترویج فرهنگ مشارکت خیرین و تأمین هزینه و قانونمندی اعتبارات مرتبط با عملکرد خیرین مدرسه ساز، تفاهم نامه مشارکت خیرین در زمینه مدرسه یاری بین وزیر آموزش و پرورش و رییس جامعه خیرین مدرسه ساز منعقد شد.

براساس این گزارش، در همین راستا برای اجرای دقیق و کامل این تفاهم نامه و نظارت بر حسن اجرای آن از سوی مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش «دستورالعمل سازوکارهای قانونی برای تقویت مشارکت خیرین در حوزه مدرسه یاری»، جهت بهره برداری به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پیش از این گفته بود که بیش از ۳۰ درصد مدارس یا کامل خیرساز هستند یا مشارکتی ساخته شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha