داروهای جدید به سبد محصولات شرکت سها اضافه می‌شود

تهران - ایرنا - شرکت داروسازی سها جمعیت هلال احمر از تولید چند دارو جدید مهم و حیاتی برای کشور خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، بررسی و توسعه محصولات دارویی جدید در واحد تحقیقات شرکت داروسازی سها وابسته به این سازمان انجام شده است که شامل سه داروی گیاهی و همچنین داروی ضد کووید۱۹، آنتی دیابت، قلبی و عروقی و یک داروی ضد درد قوی است که در آینده به سبد محصولات این شرکت افزوده خواهد شد.

شرکت داروسازی سها رسالت خویش را تولید و عرضه فرآورده های دارویی انسانی دانسته و با برخورداری از تجهیزات فنی قادر به توسعه فعالیت های تولیدی خود درخصوص تولید انواع داروهای انسانی به صورت قرص و کپسول می باشد. در ماه گذشته بیش از ۱۰۵ میلیون عدد دارو در اشکال قرص، کپسول و مایعات در شرکت داروسازی سها تولید و روانه بازار شده است.   

در حال حاضر شرکت داروسازی سها با در اختیار داشتن بیش از ۱۱۸ پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو، به طور میانگین ۶۰ قلم انواع دارو شامل داروهای بیماری های کلیوی، گوارشی، قلبی- عروقی، هورمونی، ضدالتهاب غیراستروئیدی، آنتی بیوتیک، ضد دیابت، ضد درد، ضد صرع، ضد قارچ، ضد تهوع، ضد مالاریا، کاهش دهنده کلسترول خون، مهارکننده آنزیم، شربت متادون، اعصاب و روان، آنتی هیستامین و آنتی نئوپلاستیک را مطابق با آخرین استانداردهای سازمان بهداشت جهانی تولید و عرضه می کند.


تولید ۲۳۰ هزار عدد صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر

به گزارش سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، از دهم مهر تا پانزدهم آبان ماه جاری ۲۳۰ هزار عدد صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده است که با توجه به نیاز مبرم بیماران دیالیزی، تولید این محصول استراتژیک در این شرکت افزایش داشته است.  

صافی دیالیز، محصول راهبردی شرکت تجهیزات پزشکی است که جامعه هدف این محصول بیماران مستاصل و درمانده دیالیزی هستند و نقش مهم و اساسی را در عمل همودیالیز (رایج ترین روش برای درمان نارسایی پیشرفته و دائمی کلیه) ایفا می کند.

اکنون خطوط تولید انواع صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در سایزهای ۴/F۶/F۷/F۸F و ۶۰/F۷۰/F۸۰ F و در دو نوع High Flux و Low Flux فعال هستند.

صافی دیالیز فیبرهای توخالی و نیمه تراوایی هستند که با استفاده از پدیده انتشار (Diffusion) مواد زائد با وزن مولکولی کوچک مانند اوره و نظایر آن را از خون جدا می کند.

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در زمینه تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف در کشور با استفاده از دانش فنی روز و بکارگیری مواد اولیه مرغوب فعالیت می کند و محصولاتی همچون انواع سرنگ، انواع صافی دیالیز، ست دیالیز فیلتر لکوسیت، آنژیوکت، کیسه و کارتریج بی کربنات سدیم، سوزن فیستولا و نظایر آن از تولیدات اصلی شرکت محسوب می شود.
 

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha