کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی در قزوین به صورت حضوری برگزار می‌شود

قزوین-ایرنا - رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین گفت: کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی در قزوین از این پس با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی فتح طاهری روز یکشنبه در بازدید از مرکز علمی کاربردی هلال احمر افزود:  براساس دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، دانشگاه‌های علمی کاربردی به این دلیل که فاقد خوابگاه، سالن غذاخوری و سرویس رفت و آمد هستند و تعداد دانشجویان آنها غالبا زیر ۲۰ نفر است، حضوری شده‌اند.

ارائه کارت واکسن توسط دانشجویان، اختصاص فضای ۲ متر مربعی در کلاس برای هر نفر، ایجاد امکانات بهداشتی چون مواد ضد عفونی کننده و شستشوی دست ها از موارد لازم برای برگزاری کلاسها به صورت حضوری در مراکز تحت نظارت این دانشگاه است.

وی با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حال حاضر باید با رعایت همه دستورالعمل ها کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود و در همین راستا طی بخشنامه ای، استانداردها و شیوه نامه های لازم برای برگزاری حضوری کلاس ها برای مراکز علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه ارسال شده است.

فتح طاهری ادامه داد: باعث خرسندی است که شروع کلاس های حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرکز علمی کاربردی هلال احمر رقم خورد و امیدواریم بتوانیم با همکاری دانشجویان در راستای انجام این امر مهم تلاش بیشتری داشته باشیم.

هلال احمر، بهترین خدمات را با کمترین توقع ارایه می کند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در این بازدید اظهار داشت: هلال احمر از جمله مجموعه‌هایی است که در هر بخش آن، خدمات متنوعی تعریف شده و انبوهی از خدمات و فعالیت‌ها در آن قابل ذکر است.

حسن آصفی افزود:جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های کشور در بحران‌ها بهترین خدمات را با کمترین توقع به جامعه ارائه می دهد.

وی افزود: کارکنان و اعضای داوطلبان، جوانان و امدادگران هلال احمر وظیفه الهی و وجدانی خود را فراموش نمی کنند و هرچه می توانند تلاش می کنند تا در جهت تامین و انجام فعالیت های خود در زمینه های بشردوستانه و کمک های خیرخواهانه به انسان ها و جامعه گام بردارند.

آصفی با اشاره به سابقه و تخصص جمعیت هلال احمر استان قزوین در ارایه آموزش های کاربردی در حوزه مدیریت بحران و امداد و نجات در سوانح، عنوان کرد: دانشجویان با تحصیل در مرکز علمی کاربردی هلال احمر در حین تحصیل می توانند از نزدیک با فعالیت ها و خدمات هلال احمر آشنا شوند.

این مسوول گفت: امیدواریم با ظرفیت های دانشگاهی ایجاد شده و همچنین تلاش تمامی دلسوزان این عرصه در راستای آشنایی بیشتر جامعه در حوزه مدیریت بحران و توسعه آموزش های علمی کاربردی در این حوزه شاهد تحول در نظام مدیریت بحران در استان و کشور باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha