۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84531696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان شهرستان دشت آزادگان معرفی شد

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۹
کد خبر: 84531696
دادستان شهرستان دشت آزادگان معرفی شد

اهواز - ایرنا - دادستان جدید شهرستان دشت آزادگان روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان قضایی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا فرماندار دشت آزادگان در این آیین گفت: قوه قضاییه از ارکان اساسی نظام بوده و در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت نقش بزرگی را عهده دار است.

حمید سیلاوی افزود: لزوم ارتقای امنیت و حفظ حقوق شهروندی نیازمند تعامل سازنده بین حوزه قضایی و دستگاه اجرایی شهرستان است و این امر با همت مسوولان قضایی و تلاش کارکنان و قضات شهرستان دشت آزادگان در این شهرستان ملموس است.

وی ادامه داد: دادستان و مجموعه دستگاه قضایی این شهرستان در ایجاد امنیت پایدار نقش مهمی دارند و همکاری و تعامل این دستگاه با سایر ادارات و دستگاه های اجرایی، پیاده سازی برنامه ها و اجرای قانون را تسهیل می بخشد و این امر را ما در زمان بحران مشاهده کردیم و حل مشکلات امنیتی بدون دخالت دادستان امکان پذیر نبود.

 قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در این منطقه عشایر غیور و متدین زندگی می کنند که در همه صحنه ها پشتیبان این انقلاب هستند گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) عشایر ذخایر انقلاب هستند و هر جا که نیاز به حضور عشایر در صحنه‌های انقلاب از جمله دفاع از مرزها، راهپیمایی‌ها، شرکت در انتخابات و ‌… بوده همواره در صحنه حاضر و آماده هستند و باید با شناخت و تعامل مشکلات آنها را برطرف کرد.

معاون برنامه ریزی دادگستری خوزستان نیز گفت: رعایت قانون و همچنین توجه به توصیه‌های امامان و معصومان(ع) از جمله داشتن صبر و تحمل در پذیرش ارباب رجوع و صداقت باید از سوی مدیران در دستگاه قضا انجام شود.

علی غیاثوند افزود: امانت داری و دوری از بدرفتاری و مصمم بودن در کارها باید از دیگر اخلاق مدیران در دستگاه قضا باشد و دادستان وظیفه بسیار سنگین عرفی، شرعی و قانونی بر عهده دارد.

در این آیین بهزاد زنگنه به عنوان دادستان جدید شهرستان دشت آزادگان معرفی، و از حجت‌ الاسلام پیوند دادستان پیشین و همچنین محسن صادقیان سرپرست دادستانی تقدیر شد.

دشت آزادگان با جمعیت بیش از ۲۴۵ هزار نفر در غرب خوزستان واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha