۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۱۸
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84530000
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصادف زنجیره‌ای در محور لردگان به ایذه چهار کشته داشت

شهرکرد -ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از وقوع تصادف یک خودرو تریلی و ۲ خودرو سواری در جاده مواصلاتی لردگاه به ایذه خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی چهار کشته برجای گذاشت.

ایرج کیانی پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی در محور لردگان به ایذه واقع در روبروی روستای دره شور در ساعت ۱۷:۱۲ روز پنجشنبه بین یک دستگاه پراید، پژو، پیکان و تریلی رخ داد که ۲ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به منطقه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه رانندگی ۶مصدوم نیز داشت که  ۲ نفر از سرنشینان این خودروها که گرفتار و محبوس شده بودند نیز با کمک نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان رهاسازی و به اورژانس تحویل داده شدند.

مسوول روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۲ نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحت در صحنه جان خود از دست دادند و هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات درمانی مناسب و ثابت سازی به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.

محسن ابراهیمی افزود:  ۲نفر دیگر مصدومان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، در ۶ ماهه نخست امسال تصادفات رانندگی نسبت به مدت مشابه ۱۲ درصد افزایش داشت و ۱۲۱ نفر نیز بر اثر تصادفات رانندگی فوت کردند.

بیشترین تصادفات نیز به دلیل بی‌احتیاطی رانندگان و واژگونی خودرو و بی‌توجهی به شرایط جاده و قوانین و مقررات رانندگی است.

در استان چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه وجود دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار  ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

محور لردگان به بروجن از محورهای ترانزیت چهارمحال‌ و بختیاری و محور ارتباطی جنوب به مرکز کشور است، که روزانه بیش از ۴۲ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha