اشاعه اسلام‌خواهی هر روز بیش از پیش در دنیا گسترش می‌یابد

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: امروز پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی این نهضت همچنان رویش می‌کند و می‌بینیم اشاعه اسلام‌خواهی در سراسر جهان هر روز بیش از پیش گسترش می‌یابد و در مقابل، قدرت پوشالی آمریکا منزوی‌تر می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حشمت رضایی» روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور جمعی از مردم، مسوولان، دانش آموزان و دانشجویان، افزود: انقلاب ما نشأت گرفته از ویژگی های برجسته و مهمی همچون اسلام‌خواهی، اعتماد مردم به نظام، اتحاد و همبستگی رهبری و ولایت فقیه، خودباوری، ایثار و شهادت است.

امام جمعه گیلانغرب هم در سخنانی با اشاره به دشمنی آمریکای جنایتکار با ملت ایران گفت: عداوت آمریکا همواره در چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی با ایجاد چالش های مختلف از جمله جنایت ها تا جنگ تحمیلی، توطئه ها و تحریم هایی که دیگر اثری ندارد و اخیرا هم جنگ سایبری وجود داشته است.

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی‌نسب» افزود: چالش هایی که در ابعاد مختلف با فتنه انگیزی های متعدد وجود داشته است اما یک حقیقتی که در این چالش ۴۰ سال وجود دارد این است که آمریکا همواره مغلوب شده و جمهوری اسلامی در همه میدان های افتخار پیروزی کسب کرده است.

وی اظهار داشت: در همه زمینه‌ها دلیل آن هم طرح‌های فساد انگیز و افکار پلید و شیطانی آمریکا است زیرا که دست یاری خدا در همه میدان‌ها همراه ملت ما است.

امام جمعه گیلانغرب گفت: امروز خون حاج قاسم سلیمانی در تمام دنیا به خروش آمده است.

او ادامه داد: شکر نعمت انقلاب امروز خدمت به مردم است و انتظاری که از دولت انقلابی وجود دارد این است که همانطوری که ملت در مقابل همه توطئه های دشمنان ایستادگی کردند دولت نیز مسیر خدمت را گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب استمرار بخشد و مسوولانی در عرصه مدیریت قرار گیرند که انقلابی و جهادی باشند.

در این تجمع شعارهای ضد استکباری تجمع کنندگان در گیلانغرب طنین انداز شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha