فرماندار: به ظرفیت‌های دامغان برای اشتغالزایی توجه شود

سمنان-ایرنا- فرماندار دامغان گفت: دامغان دارای جاذبه های بی‌شمار تاریخی و طبیعی و ظرفیت های فراوان معدن، کشاورزی و دامداری است که این جاذبه‌ها، ظرفیت های خوبی برای تولید اشتغال است.

به‌ گزارش ایرنا، مهدی بندرآبادی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دامغان در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه ایرن شهر، افزود: ظرفیت های تولید اشتغال در دامغان باید به خوبی دیده شود که ایجاد شغل در این زمینه‌ها، نیازمند تخصیص اعتبارهای لازم در حوزه‌های مختلف است. 

وی ایجاد محور ارتباطی شمال به جنوب را یکی از مطالبات شهرستان دانست و افزود: اتصال بندر امیرآباد به بندرعباس شامل راه دسترسی یکهزار و ۴۰۰ کیلومتری است که از این میزان، ۳۶۶ کیلومتر در حوزه دامغان قرار دارد. 

بندرآبادی تصریح کرد: ساخت این محور توسط پیمانکاران در حال انجام و فعال است که امیدواریم با تخصیص اعتبارهای لازم، بر سرعت آن افزوده شود.

وی اظهار داشت: ایجاد پست ۶۳ کیلوولت جهت بهره‌برداری از معادن جنوب دامغان یکی از درخواست های مجموعه شهرستان است که در گذشته مصوب شده است و انتظار داریم تا در این سفر، منابع مالی لازم تخصیص پیدا کند. 

بندرآبادی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش های فراوان توسط مسوولان گذشته در حوزه بهداشت و درمان دامغان با مشکلات ریشه دار مواجه است.

فرماندار دامغان گفت: مردم بنا به دلسوزی و مشکلات دیرینه خود در بهداشت و درمان مطالبه بسیار دارند که در روزگار کرونا نیز، بر این اضطراب و مشکلات افزوده شد که باید هر چه زودتر با برنامه‌های لازم، مشکل بهداشت منطقه رفع شود.

به‌ گزارش ایرنا، عین اللهی صبح امروز با استقبال مسوولان شهرستان به منظور بازدید از طرح‌ های حوزه درمان همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وارد دامغان شد.

شرکت در شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت به دامغان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری صبح روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه از فروردگاه سمنان وارد استان شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha