۲۳۷ کیلو تریاک در گچساران کشف شد

۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹
کد خبر: 84526873
 ۲۳۷ کیلو تریاک در گچساران کشف شد

گچساران - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۳۷ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی پژو در محور شیراز به گچساران کشف شد.

سردار کیقباد مصطفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه  و بویراحمد و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات گچساران ، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور شیراز  به  گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در این محور به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شده و آنان را متوقف کردند.

سردار مصطفایی ابراز داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۳۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آنان جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی  کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی عنوان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گفته سردار مصطفایی ۶۱۵ کیلو و ۹۷۱ گرم انواع مواد مخدر نیمه نخست امسال با اجرای طرح‌ های پاکسازی نقاط آلوده، امسال در شهرستان گچساران کشف و ضبط شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha