ناداوری‌ واضح حق قشلاقی را پایمال کرد؛ تاوان‌ نداشتن‌ کرسی‌ بین‌المللی

تهران- ایرنا- بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم ایران با قضاوت ناعادلانه‌ داور اهل گواتمالا در مبارزه برابر نماینده بلاروس شکست خورد و از گردونه مسابقات جهانی صربستان کنار رفت.

به گزارش ایرنا؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه هفته گذشته در بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

امشب (دوشنبه) در ادامه این رقابت‌ها، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم با آلیاکسی‌ از بلاروس مصاف داد و در حالیکه در هر سه راند عملکرد بسیار بهتری از حریف داشت با ۲ اخطار عجیب و دور از انتظاری که داور اهل گواتمالا به او داد، دو امتیازش‌ کم شد و در نهایت شکست خورد تا در عین شایستگی از دور مسابقات کنار برود.

در پایان مبارزه، علیرضا استکی اعتراض شدیدی به قضاوت این مبارزه داشت.

قشلاقی در دور اول استراحت داشت و در ادامه نماینده چین‌تایپه‌ را در یک دقیقه شکست داد.

این برای چندمین‌ بار در سال‌های‌ اخیر است که بوکس ایران تاوان نداشتن کرسی‌ بین‌المللی را می‌دهد و حق بوکسورهای‌ کشورمان پایمال می‌شود.

تیم ملی ایران با ۱۰ بوکسور و هدایت علیرضا استکی در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرده که تنها دانیال شه‌بخش‌ در جدول‌ باقی مانده و سایر نفرات حذف شده‌اند.

شه‌بخش‌ فردا در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده لیتوانی می‌رود و در صورت کسب برتری، مدال خود را قطعی می‌کند.بوکس ایران تاکنون موفق به کسب مدال جهانی نشده است.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha