محمد سعیدی‌کیا مشاور و نماینده رییس جهاددانشگاهی شد
محمد سعیدی کیا

تهران-ایرنا- رییس جهاددانشگاهی طی حکمی محمد سعیدی کیا را به عنوان مشاور و نماینده خود در هماهنگی امور و اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم کشور منصوب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه جهاددانشگاهی، حمیدرضا طیبی در حکم انتصاب سعیدی کیا آورده است: لازم است برنامه اجرای طرح‌ها تهیه و تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دستگاه‌های ذی‌ربط جهت حمایت و تأمین اعتبار موردنیاز منعقد گردد و تحت نظر شما و رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در پژوهشگاه اجرایی شود.
محمد سعیدی کیا با مدرک کارشناسی ارشد رشته راه و ساختمان (عمران)  از سال 1364 تا 1372 به‌عنوان ‬وزیر راه و ترابری مشغول فعالیت بود و پس‌ازآن در سال‌های 1376 تا 1379 به‌عنوان ‬وزیر جهاد سازندگی در کابینه حضور داشت. وی در بازه زمانی  1384 تا 1388 مسئولیت وزارت مسکن و شهرسازی را بر عهده داشت.

او در 31 تیر 1393 با حکم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به سمت ریاست بنیاد مستضعفان و جانبازان انتخاب شد و پنج سال در این سمت باقی ماند.

ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قائم‌مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عضو اصلی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و رییس سازمان نظام‌مهندسی از دیگر سمت‌هایی است که مهندس سعیدی کیا در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha