محدودیت فعالیت واحدهای پذیرایی بین راهی در قزوین برداشته شده است

قزوین-ایرنا- رییس انجمن واحدهای پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان قزوین با اشاره به اینکه محدودیت این واحدها برای خدمات دهی به گردشگران برداشته شده است،گفت: تقریبا ۱۰۰ درصد شاغلان واحدهای پذیرایی بین راهی استان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

مجید طاهرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا با جدیت و حساسیت فراوان در واحدهای پذیرایی و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان قزوین رعایت می شوند و انجمن و همچنین گشت های مشترک دستگاه های نظارتی به طور مستمر بر این موضوع نظارت دارند.

این مسوول گفت: تاکنون ۲ مورد پلمپ واحدهای متخلف در استان قزوین انجام شده که به دلایل بهداشتی نبوده است.

وی اظهار داشت: همه گیری کرونا باعث ترس مردم در استفاده از خدمات از جمله رستوران ها شده که طبیعی است اما با انجام واکسیناسیون و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی، امیدواریم این دغدغه و نگرانی رفع شود و واحدهای بین راهی در حوزه گردشگری نیز به رونق گذشته خود بازگردند.

رییس انجمن واحدهای پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان قزوین گفت: در حال حاضر محدودیتی برای ارایه خدمات از سوی واحدهای بین راهی وجود ندارد اما کسب و کارهای این حوزه نیز مانند سایر مشاغل گردشگری هنوز به روال عادی بازنگشته اما امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون و تبدیل دستورالعمل های بهداشتی به یک فرهنگ بتوانیم به دوره پیش از کرونا بازگردیم و شاهد عادی شدن امور باشیم.

طاهرخانی اظهار داشت: ذهنیت منفی گذشته نسبت به واحدهای پذیرایی بین راهی دیگر وجود ندارد و سطح سرمایه گذاری ها و بهداشت عمومی در این مکان ها بسیار بالا رفته است چرا که مشتریان و گردشگران، کیفیت و بهداشت را از اولویت های خود در انتخاب واحد خدماتی قرار می دهند بنابراین سرمایه گذاران به این موضوعات حساسیت دارند و علاوه بر این موضوع نظارت دستگاه های مسوول بر این اماکن نیز به شکل پررنگ و جدی دنبال می شود.

استان قزوین دارای ۱۱۱ واحد تاسیسات گردشگری از نوع واحدهای پذیرایی بین راهی است که از این تعداد ۷۱ واحد شامل رستوران، ۱۹ واحد مجتمع های خدماتی رفاهی و ۱۱ مورد باغ رستوران ها و سفره خانه ها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha