شهردار کرمان با شعار تحول و تعامل آمد

کرمان - ایرنا - سعید شعرباف تبریزی شهردار جدید کرمان در نخستین جلسه خود در نشست عمومی شورای این شهر با تاکید بر اینکه تحول یکی از برنامه هایش بوده و به آن پایبند است گفت که تعامل و ارتباط با شورا را به شکل کاملا محسوسی افزایش خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، وی روز دوشنبه در جمع اعضای شورا اظهارداشت: تحول جزو برنامه‌های من بوده و میثاق من برای حضور در شهرداری کرمان هم برنامه‌ها و تعهداتی بوده که در این حوزه به شورا تحویل داده‌ام.

شعرباف تبریزی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر کرمان بابت اعتماد به وی به عنوان شهردار افزود: همدلی و همگامی اعضای شورای شهر کرمان، یکی از عوامل اصلی پذیرش این مسئولیت بوده است.

وی ادامه داد: با همدلی، همگامی و حداقل نگاه‌های سیاسی است که می‌شود گام‌های خوبی برداشت و کارهای بزرگی انجام داد که از این نظر شورای شهر کرمان در کشور بی‌نظیر است.

شعرباف تبریزی با بیان اینکه ارتباط شهرداری و شورا به‌طور کاملاً محسوسی افزایش پیدا خواهد کرد خاطرنشان کرد: دسترسی‌ها، ارتباطات و داده‌ها بیش از آنچه که مد نظر است، افزایش پیدا خواهد کرد و نه‌تنها برای اعضای شورای شهر، بلکه برای مردم نیز این مهم و بسیاری از موضوعاتی که در کشور نمونه تجربه‌شده‌ای ندارد رخ خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه به‌طور جدی به کمک‌ و همراهی‌های اعضای شورای شهر امیدوار است بیان کرد: با توجه به موارد مطرح شده در شورای امروز، تا حد امکان سعی می‌کنم فضای صحن علنی و کمیسیون‌های شورا را از مواردی که وظیفه مستقیم شهرداری و جزییات است و شاید برای اطمینان در گذشته فرستاده می‌شده، خالی کنم.

شهردار کرمان ادامه‌داد: بعضی از موارد مطرح شده در شورا را می‌توان براحتی در شهرداری مطرح و حل کرد.

وی تأکید کرد: بخش زیادی از پردازش‌ها در شهرداری انجام خواهد شد و برای تصمیم نهایی به صحن شورا آورده می‌شود.

به گزارش ایرنا ۲۴ مهرماه جاری وزیر کشور حکم شهردار منتخب کرمان را تایید و وی را منصوب کرد؛ وی که اهل مشهد و متولد ۱۳۶۰ است ششم شهریورماه با رای اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در دوره ششم انتخاب شده بود.

شهردار پیشین کرمان سیدمهران عالم زاده و منتخب شورای دوره پنجم بود که پیش از شروع به کار شورای ششم استعفا کرده بود و اعضای این شورا، محسن پوراسماعیلی را که از نیروهای باسابقه بومی و باتجربه مدیریت شهری کرمان و دیگر شهرهاست به عنوان سرپرست شهرداری کرمان برگزیده بودند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha