بازیکنان جدید تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اجازه بازی دارند

آبادان - ایرنا - مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: قرارداد بازیکنان جدید این تیم برای حضور در بیست و یکمین دوره لیگ برتر در هیات فوتبال امضا و مشکلی برای حضور در نخستین بازی لیگ در مقابل ذوب‌آهن اصفهان ندارند.

علی فیروزی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته قرارداد بازیکنان جدید تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در هیات فوتبال آبادان و خوزستان ثبت شد تا کارت بازی بازیکنان برای تقابل با ذوب آهن صادر شود.

وی افزود: برای این دیدار کادر فنی همه بازیکنان را در اختیار دارد که با صلاحدید مربیان در ترکیب قرار خواهند گرفت، البته باشگاه همچنان درگیر مشکلات مالی است و باید پاسخگوی طلبکاران باشد.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت:باشگاه ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد که ۱۲۰ میلیارد آن مربوط به بدهی بازیکنان، مربیان و کادر فنی فصل‌های گذشته است که باید پرداخت شود.

فیروزی با اشار به وعده کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد اروند به تیم صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: این کمک در صورت تحقق، تنها نیمی از بدهی‌ها را تامین خواهد کرد و برای فصل جاری با کمبود بودجه مواجه خواهیم بود.

رییس هیات فوتبال آبادان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: قرارداد بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز گذشته در هیات فوتبال آبادان ثبت و به هیات فوتبال استان خوزستان ارجاع شد.

مظفر شاملی اظهار داشت: بازیکنان جدید تیم صنعت‌نفت آبادان مشکلی برای حضور در بیست و یکمین دوره لیگ برتر ندارد و این باشگاه با پنجره بسته مواجه نیست.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته نخست مسابقات بیست و یکمین دوره لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha