یکی از عاملان سرقت آب آشامیدنی در گرگان روانه زندان شد

گرگان - ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان از احضار ۲ متهم پرونده سرقت آب آشامیدنی در گرگان خبر داد و گفت بر اساس نظر بازپرس مربوطه متهم اصلی روانه زندان شد.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده ۲ متهم دارد که امروز پس از احضار  به دادسرا و تفهیم اتهام  با دستور بازپرس پرونده، متهم اصلی تا زمان تکمیل تحقیقات بازداشت شد.
وی اظهارداشت: بررسی های اولیه نشان می دهد متهمان این پرونده از یکی از خطوط اصلی انتقال آب به گرگان به صورت غیرقانونی انشعاب گرفتند.
سیدحسینی یادآور شد: ماجرای این انشعاب غیرمجاز زمانی فاش شد که کارشناسان کنترل کیفی اداره آب و فاضلاب استان به مغایرت ورودی و خروجی آب مخزن شرق گرگان پی بردند و بررسی ها پرده از این اقدام غیرقانونی برداشت.

به گزارش ایرنا، مسئولان شرکت آب و فاضلاب گلستان چندی پیش از سرقت حجم زیادی از منابع آب آشامیدنی شهر گرگان خبر دادند.

شهرستان گرگان ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بر اساس این گزارش در مسیر انتقال آب شور از مناطق شرقی استان به مرکز گلستان چند نفر با دست درازی به منابع آب آشامیدنی حدود ۱۵ درصد از آب انتقالی در این مسیر را به صورت غیر مجاز برداشت و در امور کشاورزی مورد استفاده قرار دادند بر اساس اظهارات مسئولان آبفای گلستان گل آلود شدن آب در برخی مناطق گرگان به کشف این موضوع انجامید.

استان ۲ میلیون نفری گلستان ۱۴ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha