سید حسن خمینی: به یمن تلاش "محمد بنا" افسانه به واقعیت پیوست

شهرری - ایرنا - حجت الاسلام سید حسن خمینی در پیامی اینستاگرامی با تبریک نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی، گفت: به یمن تلاش محمد بنا (مربی تیم ملی کشتی فرنگی) و تحول در کشتی فرنگی، افسانه به واقعیت پیوست.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران؛ حجت الاسلام سید حسن خمینی نوشت: نایب قهرمانی جهان در کشتی فرنگی را به قهرمانان عزیز و مربی ارزشمندشان و کادر فنی و مدیریت کشتی کشورمان تبریک می گویم.

در پیام تولیت حرم مطهر امام راحل آمده است: شاید نسل جدید ندانند که برای نسل ما صعود به این درجه از افتخار در کشتی فرنگی یک آرزوی دست نیافتنی می نمود و کشتی برای ما در کشتی آزاد خلاصه می شد؛ اما امروز به یمن تلاش «بنا» و تحولی که در این ورزش واقع شده است، آنچه افسانه بود به واقعیت پیوسته است.

در بخش پایانی پیام یادگار امام راحل آمده است: این بهترین سند است برای آن که باور کنیم با کار و برنامه ریزی خوب، رسیدن به هر سطحی در هر رشته ای ممکن است.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی پس از روسیه به مقام دوم رسید، این تیم با کسب چهار طلا و ۲ برنز در وزنهای مختلف، تاریخ ساز شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha