تذکر ۲ عضو شورای اسلامی مشهد به شهردار

مشهد- ایرنا- ۲ تن از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص فعالیت مدیران دوتابعیتی و برخورد نامناسب بازرسان سد معبر با شهروندان، به شهردار تذکر دادند.

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر مشهد، رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد در قالب تذکری اظهار داشت: از شهردار مشهد درخواست دارم مساله افراد دارای تابعیت مضاعف را در بین مدیران شهرداری پیگیری کند.

مجید دبیریان افزود: این افراد نه تنها به قوانین جمهوری اسلامی، بلکه برای قوانین کشور دوم نیز سوگند وفاداری خورده‌اند لذا دارای تضادهای سیاسی هستند و شهردار باید از فعالیت این افراد در سطوح مدیریتی جلوگیری کند.

وی به گروه پشتیبانی شورای شهر نیز در برگزاری جلسات شورا و مشکلات موجود در پخش زنده جلسات تذکر داد و افزود: مردم انتظار دارند که حداقل بتوانیم جلسات خود را به درستی برگزار کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکری گفت: پلیس ساختمان و سد معبر برخورد خوبی با شهروندان ندارد، این موضوع حرام است و باید جلو آن گرفته شود.

حجت الاسلام حسن منصوریان افزود: برای بانوان شاغل در شهرداری نیز باید محیطی فراهم شود تا بتوانند به راحتی و در عین رعایت شوونات اسلامی، کار خود را به نحو احسن انجام دهند، در حال حاضر در شهرداری بانوان در اولویت قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرداری باید برای رانندگان حوزه حمل‌ونقل عمومی نیز مکانی برای استراحت، ادای نماز و صرف ناهار مهیا کند.

وی گفت: بخش‌های بازدارنده‌ای در شهرداری دیده می‌شود که گزارش های خوبی از آن به گوش نمی‌رسد و ضروری است در مدیریت این بخش‌ها تجدیدنظر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha