۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84488888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی در رضوانشهر پرداخت شد

رشت- ایرنا – فرماندار رضوانشهر گفت: تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال روستایی و عشایری این شهرستان با مشارکت دستگاه های حمایتی به میزان ۱۷۵ میلیارد ریال است.

 محمودقاسمی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای حمایت از موضوعات اشتغال و اقتصاد حوزه روستایی و عشایر در سطح مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر، با همکاری بانک ها و مشارکت دستگاه های حمایتی، مبلغ ۱۷۵ میلیارد ریال به ۲۹۸ طرح با ظرفیت اشتغال ۴۰۵ نفر پرداخت شده است.

 وی همچنین با قدردانی از صبر و حوصله همه مردم و کسانی که در این شرایط سخت اقتصادی کار آفرینی می کنند افزود: همه مدیران شهرستان در زمینه حمایت از تولید و اشتغال این مناطق تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوانیم در جهت تحقق شعار سال مورد تأکید مقام معظم رهبری گام های موثری برداریم.

قاسمی در ادامه با اشاره به ۶۳۴ نفر ظرفیت اشتغال ابلاغی طی سال جاری برای این شهرستان یادآور شد: تا کنون با تلاش و پیگیری های بعمل آمده ۳۱۲ نفر از این میزان در سامانه رصد ثبت شده، بنابراین مدیران مربوطه نسبت به ثبت اشتغال ایجاد شده از سوی دستگاه ها در سامانه اقدام و در جهت تحقق سهمیه باقی مانده بیش از پیش تلاش نمایند.

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: در بحث حمایت از واحدهای آسیب دیده از بیماری کرونا شصت و دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال، تسهیلات به ۷۹۳ نفر در قالب ۶۹۳ پرونده به واحدهای مربوطه جهت حفظ اشتغال تسهیلات پرداخت گردیده است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش به نام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha