۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84479909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین‌های ویژه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- آیین‌های ویژه و برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه همزمان با ۳۱ شهریورماه و نخستین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای رژه موتوری و طرح کمک‌های مومنانه در شهرکرد آغاز شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: برای دومین سال حضور نیروهای انسانی در رژه امکان‌پذیر نیست و امسال مانند سال‌گذشته همزمان با رژه موتوری و تجهیزات نظامی و انتظامی، طرح کمک‌های مومنانه مردم نیز به اجرایی شد.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری افزود: برگزاری رژه موتوری و کمک‌های مومنانه در راستای به نمایش گذاشتن اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین همراهی و همدلی مردم برای کمک به همنوعان است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا و اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه مردم استان بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان کمک کردند، گفت: این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی و حمایتی در اختیار نیازمندان وآسیب دیدگان کرونایی قرار گرفت.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم،  شهدای عرصه امنیت و شهدای عرصه سلامت است که امسال به دلیل شیوع کرونا با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) در عملیات‌های والفجر ۴، عملیات خیبر، عملیات بدر ، عملیات کربلای ۴ و ۵ ، عملیات والفجر هشت و عملیات والفجر ۱۰ حضور داشتند و امروز نیز با حضور در کنار کار درمان در مقابله با ویروس کرونا، همکاری و همراهی دارند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ایام دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور است و همه ساله به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای و دفاع مقدس برنامه‌های بزرگداشت این هفته برگزار می‌شود.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: با توجه به شرایط کرونایی رژه نیروهای نظامی و انتظامی در قالب رژه موتوری و کمک مومنانه برگزار شد و یگان‌های مختلف و رده‌های اجرای و نظامی و یگان ویژه  نیز در این رژه توان خود را به نمایش گذاشتند.

به گفته وی، هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان، شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که از جان خود برای حفظ نظام اسلام و خاک کشور گذشتند.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۲۰۰ برنامه با ۳۷۵ عنوان ویژه همزمان با چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری " ما مقتدریم" برگزار می‌شود.

رژه تلفیقی موتوری و کمک مومنانه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، اعضای شورای تامین و خانواده شهدا و ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha