۲۶ داور خراسانی در لیگ‌های سراسری فوتبال سوت می‌زنند

مشهد- ایرنا- دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ۲۰ داور مرد و ۶ داور زن از این استان در مسابقات لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور به عنوان داور وسط و کمک‌داور فعالیت دارند.

محسن حیدری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرتضی منصوریان و سیدمهدی مرجان زاده به عنوان داور وسط و یعقوب سخندان، امین زاهدی، جعفر مهاجر و پوریا زحمتی نیز به عنوان کمک داور در لیگ برتر فوتبال مردان قضاوت می کنند.

وی گفت: مهسا محمدجانی به عنوان داور وسط و انسیه خباز مافی‌نژاد و سمانه یوسف آبادی به عنوان داور کمک در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فعالیت دارند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: در بخش لیگ فوتبال دسته یک مردان نیز ۶ داور وسط و هشت کمک داور و در لیگ دسته یک فوتبال زنان نیز سه داور و کمک داور از خراسان رضوی فعالیت دارند.

حیدری، تهران را دارای بیشترین تعداد داوران در لیگ های فوتبال دانست و گفت: خراسان رضوی در جمع سه استان برتر پس از تهران از نظر مشارکت داوران در لیگ های فوتبال کشور قرار دارد.

وی به حفظ ترکیب داوران جوان و باتجربه در کادر داوری استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری و رایزنی های صورت گرفته در سطح لیگ های ملی فوتبال، در ۲ سال گذشته فعالیت داوران خراسان رضوی در این لیگ ها بی سابقه بوده است و اخیرا نیز جمعی از داوران بازنشسته و باتجربه استان به جمع ناظران داوری لیگ برتر پیوسته اند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha