۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 2109
کد خبر: 84478524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع مقدس یادگار بزرگی برای نسل امروز است

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸
کد خبر: 84478524
دفاع مقدس یادگار بزرگی برای نسل امروز است

سنندج - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یادگار بزرگی برای نسل امروز و جوانان بوده و امنیت کنونی ایران مرهون جانفشانی های آنان است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی جعفر نژاد روز سه شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در دیواندره اظهار داشت: دفاع مقدس به منزله دفاع از حریم و حرم کشور بوده و همه دست به دست هم دادیم و از مرز های زمینی و هوایی و اعتقادات خود دفاع کردیم.

حجت الاسلام جعفرنژاد با اشاره به اهمیت و جایگاه دفاع مقدس در تثبیت انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دفاع مقدس دارای جنبه های مختلفی بوده که هرکدام از انها مفاهیم ارزشمندی را به نسل امروز منتقل می کند.

وی یادآور شد: در تاریخ کشور ایران جنگ های مختلفی صورت گرفته که اغلب آنها منجر به فروپاشی شده اما دفاع مقدس جز دوران طلایی ایران بوده است .

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: در جنگ تحمیلی ۴۶ کشور از رژیم بعث حمایت کرد و بهانه خوبی  برای امتحان اسلحه و فروش تجهیزات نظامی قدرت های غربی بود.

حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار داشت: در حال حاضر جوانان کشور گنجینه عظیمی برای کشور هستند که راه شهیدان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را ادامه داده واز کیان خود دفاع خواهند کرد.

در پایان مراسم از ۴۱ نفر از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور با اهدای لوح تجلیل شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و این هفته تا ۶ مهر ادامه دارد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha