ارتقای موزه دفاع مقدس اصفهان مستلزم هماهنگی و همکاری تمام سازمان هاست

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: ارتقا و بهبود وضعیت موزه دفاع مقدس اصفهان مستلزم هماهنگی و همکاری تمام سازمان های مربوطه است.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اصفهان در محل موزه دفاع مقدس، با تأکید بر رشد و پیشرفت این موزه توأم با همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به‌ویژه نظامی و انتظامی  با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: همگان باید برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان، قدردانی از کسانی است که موجب آزادی و سرافرازی کشور و مردم شدند و از این فرصت‌ها باید استفاده شود.

همچنین در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌صورت سراسری برگزار می‌شود و در آن از یک‌میلیون ایثارگر، جانباز، آزاده و رزمنده پیشکسوت تقدیر به عمل می‌آید.

ارتقای موزه دفاع مقدس اصفهان مستلزم هماهنگی و همکاری تمام سازمان هاست

سرهنگ پاسدار محمد رضایی ادامه داد: سهمیه استان اصفهان در این مراسم ۵۰ هزار نفر است که بصورت نمادین از شماری از این عزیزان تجلیل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امسال این مراسم همچون سال قبل بدلیل شیوع ویروس کرونا بصورت محدودتری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مرحله اول موزه دفاع مقدس اصفهان با برپایی نمایشگاه نقش استان و دستگاه‌های مختلف در دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس سال ۹۹ بهره‌برداری شد.

بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و برای دفاع از حریم ولایت تقدیم انقلاب اسلامی شده است و ۵۰ هزار جانباز و سه هزار و ۵۰۰ آزاده نیز در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha