۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۵۴
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84475603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ دسته اول فوتبال ساحلی: ملوان بندرگز حریف چابهاری را گلباران کرد

گرگان- ایرنا - مسابقات مرحله رفت گروه سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور امروز شنبه در بندرگز آغاز شد که نماینده گلستان در این رقابت ها با چهار گل  حریف چابهاری خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،  ملوان بندرگز در اولین دیدار خود با گل های عیسی کمال غریبی(۲ گل )،ابوالفضل خاری و رضا سلیمانی توانست چهار بر یک بر تیم منطقه آزاد تجاری چابهار غلبه کند.

 سرمربی تیم ملوان بندرگز پس از پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت : با وجود اینکه تیم حریف  از ۲ ملی پوش بهره مند بود اما  باتعصب و غیرت بازیکنان ملوان توانستیم  این تیم را شکست دهیم.

 مهران شهسوار افزود : همه تیم های این مرحله از بازیکنان لیگ برتری و یا ملی پوش استفاده می کنند ولی ملوان به سبب مشکلات مالی این امکان را از دست داد.

 در دیگر بازی امروز هم ۲ تیم فولاد هرمزگان و دهیاری ملاباشی به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت های قانونی به تساوی سه بر سه خاتمه یافت اما در ضربات پنالتی تیم فولاد هرمزگان با نتیجه  پنج بر چهار  نماینده ملاباشی را شکست داد.

لیگ دسته اول فوتبال ساحلی: ملوان بندرگز حریف چابهاری را گلباران کرد

در روز دوم این رقابت ها ابتدا تیم فولاد هرمزگان به مصاف منطقه آزادتجاری چابهار می رود و در دومین بازی ملوان بندرگز مقابل تیم دهیاری ملاباشی یزد صف آرایی می کند .

دوازده تیم لیگ یک فوتبال ساحلی کشور در فصل ۱۴۰۰ در سه گروه چهار تیمی تقسیم شدند که در پایان مرحله اول بعد انجام بازی های رفت و برگشت مجتمع هشت تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

در گروه اول این رقابت ها تیم های  صدر شیمی یزد ، شهروند فرح آباد شهرداری چلیچه و شهرداری دشتی پارسیان و  در گروه دوم  تیم های ملوان انزلی ، زردپوشان سیاهکوه اردکان، موج گناوه و موج سواران ساحل نوشهر و در گروه سوم تیم های ملوان بندرگز ، فولاد هرمزگان ، دهیاری ملاباشی و شهرداری چابهار قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، ۹ سال حضور پیاپی ملوان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، این تیم را به یکی از نمادهای استمرار فعالیت حرفه ای ورزش در گلستان تبدیل کرده  است.

 بندرگز در ۴۲ کیلومتری غرب گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha