۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1435
کد خبر: 84471900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش شعر "دختر سه‌ساله" در دشتی برگزار شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷
کد خبر: 84471900
پویش شعر "دختر سه‌ساله" در دشتی برگزار شد

بوشهر-ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: پویش شعر "دختر سه‌ساله" به مناسبت شهادت حضرت رقیه خاتون (س) با حضور قرآن‌آموزان موسسه های قرآنی این شهرستان برگزار شد.

حمید زارعی روز چهارشنبه در این آیین افزود: کودکان و نوجوانان در این پویش شعرهای خود را در رثای حضرت رقیه (س) و ائمه اطهار سرودند.

وی اضافه کرد: ۱۸ شعر از ۱۴ قرآن‌آموز که در این پویش شرکت کردند، خوانش شد.

زارعی ادامه داد: این پویش با هدف بزرگداشت نازدانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ترویج ارزش‌های فرهنگ عاشورا و شناسایی ظرفیت‌های قرآن‌آموزان این موسسه ها برگزار شد.

وی بیان کرد: مداحی و سوگواری، پخش نواهای مذهبی همراه با مراسم سینه‌زنی و برپایی سفره تبرکی دیگر برنامه‌های این پویش بود.

کارشناس قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز گفت: پویش فرهنگی هنری "دختر سه ساله" در بین قرآن‌آموزان کودک و نوجوان می‌تواند در ترویج فرهنگ نبوی تاثیرگذار باشد.

ابوذر بهرامی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌کند و این مهم را یکی از رسالت‌های ارتقا سطح فرهنگ و هنر می‌داند.

وی بیان کرد: موسسه های فرهنگی قرآن و عترت شهرستان همواره در اجرای مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور فعال داشته و فراتر از وظیفه خود عمل کرده است، که جای تحسین دارد.

علاوه بر برگزیدگان پویش شعر "دختر سه‌ساله"، به قرآن‌آموزان موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهرستان دشتی حاضر در پویش نیز کتاب‌هایی به رسم یادبود اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha