محدودیت تردد شبانه در استان اردبیل همچنان برقرار است

اردبیل - ایرنا- فرمانده پلیس راهور استان اردبیل اعلام کرد که محدودیت‌های تردد شبانه همچنان در استان برقرار بوده و تاکنون ابلاغی در این زمینه به پلیس نشده است.

سرهنگ حجت فتاحی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اخباری که در فضای مجازی در باره لغو محدودیت تردد شبانه  در استان منتشر شده نادرست بوده و همچنان در اردبیل جریمه‌های تردد شبانه برقرار است.

وی بیان کرد: لغو محدودیت تردد شبانه می‌بایست از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا استان اردبیل مصوب و رسما  ابلاغ شود که تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم .

او به شهروندان توصیه کرد که اخبار و اطلاعیه‌ها در این باره را تنها از مراجع  و رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و به شایعات مطرح در فضای مجاری توجه نکنند.

به گزارش ایرنا ، محدودیت تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد برقرار بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد قانونی می شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لغو محدویت‌های تردد شبانه خبر داد و گفت: رفع محدودیت‌های تردد شبانه به این معنی نیست که با ترددهای غیرضروری، احتیاط‌های مربوط به فراگیری کرونا را کنار بگذاریم.

به گزارش ایرنا، علیرضا رییسی روز یکشنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی تصریح کرد: اعمال هر محدودیتی با هدف سلامت مردم بود و اگر منع تردد شبانه ایجاد شد برای این بود که دورهمی های صورت نگیرد و بدنبال آن شیوع کرونا گسترش نیابد.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha