۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84466140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۰ سرمایه گذار در ناحیه صنعتی الموت جذب شده است

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: تاکنون ۲۰ سرمایه گذار در ناحیه صنعتی الموت جذب شده که ۲مورد از آنها در مرحله بهره برداری قرار دارند.

حمیدرضا خانپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از سیاست های وزارت صنعت،معدن و تجارت و سازمان صنایع کوجک و شهرک های صنعتی ایران عدالت در آماده سازی شهرک ها و نواحی صنعتی برای جذب سرمایه گذاران و استقرار واحدهای تولیدی متناسب با ظرفیت های اقتصادی هر منطقه است از همین روز در نقاط مختلف کشور از جمله استان قزوین حتی در مناطق دوردست و بخش ها نیز شاهد ایجاد نواحی صنعتی هستیم.

وی همچنین اظهار داشت: ناحیه صنعتی الموت که آماده سازی اراضی آن از اوایل دهه ۹۰ انجام شده تاکنون ۲۰ سرمایه گذار را به خود جذب کرده که میزان سرمایه گذاری برآورد شده آنها ۲۳۴ میلیارد ریال بوده است.

این مسوول گفت: به این سرمایه گذاران چهار هکتار زمین در ناحیه صنعتی الموت واگذار شده و اشتغال پیش بینی شده مستقیم پس از راه اندازی واحدهای تولیدی مربوط به سرمایه گذاری های عقد شده نیز ۲۳۴ نفر است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: تاکنون ۲واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی با ۱۱ نفر اشتغال پروانه بهره برداری گرفته اند.

خانپور اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های دولت سیزدهم در زمینه جهش تولید و مانع زدایی از پیش روی این بخش بتوان شاهد رونق هرچه بیشتر نواحی صنعتی استان قزوین از جمله ناحیه صنعتی الموت بود.

وی افزود: با توجه به قابلیت های بالای کشاورزی به ویژه در حوزه محصولات باغی، ناحیه صنعتی الموت می تواند به قطب صنایع تبدیلی استان قزوین تبدیل شود که در این خصوص نیازمند همکاری و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران و پشتیبانی دستگاه های مختلف و بانک ها هستیم.

استان قزوین دارای ۶ ناحیه صنعتی است.

نواحی صنعتی از شهرک های صنعتی کوچک تر بوده و مساحت آنها زیر ۱۰۰ هکتار است و معمولا در جوار شهرهای کوجک و کم جمعیت برای استقرار صنایع کوچک ایجاد می شوند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha