۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84465115
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: روند محرومیت زدایی در داورزن سرعت گرفته است

سبزوار- ایرنا- فرماندار داورزن در استان خراسان رضوی گفت: روند محرومیت زدایی و اشتغالزایی پس از سفر استاندار به این شهرستان سرعت بیشتری به خود گرفته است.

حسین اسدالهی روز پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: سفر پرخیر و برکت استاندار خراسان رضوی به شهرستان داورزن ۶۳ مصوبه در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی داشت.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای این سفر اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به شهرستان داورزن بود که مقرر شد اداره کار به عنوان دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و دیگر دستگاه‌های عضو کارگروه زمینه جذب آن را تا پایان سال جاری فراهم نمایند.

فرماندار داورزن با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رفع موانع تولید و حل مشکل اشتغال گفت: با جذب این تسهیلات و سایر منابع ارزان قیمت در کنار طرح های اجتماع محور بنیاد برکت، زمینه اشتغال جوانان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی باید مهم ترین برنامه و اولویت دستگاه های اجرایی باشد افزود: سیاست‌ها باید به گونه‌ای باشد که منجر به حفظ اشتغال موجود و پایداری اشتغال و افزایش درآمد خانوارها شود.

اسدالهی ادامه داد: همچنین با مساعدت استاندار خراسان رضوی علاوه بر تسریع در مرمت و بازسازی مناطق سیلزده این شهرستان، اقدامات پیشگیرانه نیز در مسیرهای پرخطر و سیل خیز آغاز شده است.

سفر پنجم شهریور ماه استاندار خراسان رضوی به شهرستان "داورزن" در غرب این استان ۶۳ مصوبه در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، توسعه شهری و روستایی و کمک به محرومان به همراه داشت.

شهرستان ۲۲ هزار نفری داورزن با ۲ بخش، چهار دهستان و ۲ شهر در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha