بزرگترین شبکه توزیع کالاهای ضروری در اختیار بخش تعاون است

تهران- ایرنا- رییس اتاق تعاون گفت: بزرگترین شبکه توزیع اقلام و کالاهای ضروری را در تعاون داریم که نیاز است از ظرفیت آن استفاده شود.

به گزارش ایرنا، «بهمن عبداللهی» روز سه شنبه در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر اظهار داشت: در سال های گذشته ظرفیت این شبکه توزیع اقلام و کالاهای ضروری، بدون استفاده مانده بود که نیاز است به آن پرداخته شود.  

وی افزود: تعاونگران نیاز به حمایت و انتظاراتی از وزارت تعاون دارند.  

رییس اتاق تعاون ایران با بیان اینکه وزارت تعاون منادی عدالت اجتماعی،  توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال است، گفت: دولت از ظرفیت های بخش تعاون استفاده کند تا بسیاری از مشکلات حل شود.  

این مقام مسوول تاکید کرد: بخش تعاون دارای ظرفیت های مردمی در حوزه های مختلف است.  

عبداللهی گفت: حدود یک سوم مسکن در دولت گذشته توسط تعاونی‌های بخش مسکن ساخته شد که این موضوع را در دولت جدید پیگیری می کنیم.  

وی با اشاره به اینکه واگذاری یکی از ارکان سیاست های ۴۴ قانون است، گفت: در این عرصه نیاز است تا از ظرفیت شرکت های توسعه و عمران شهرستانی تعاون استفاده شود.  

رییس اتاق تعاون ایران گفت: متاسفانه این ظرفیت ایجاد نشده و تنها ۱.۵ درصد آن محقق شده است.

وی با اشاره به طرح پایش کسب و کار در حوزه تعاون گفت: این طرح پنج سال است که اجرا می شود و هر سه ماه، پایش ها صورت می گیرد.  

رییس اتاق تعاون ایران افزود: بر اساس آخرین پایش ها مشکلات تعاون بررسی می‌شود که مهمترین مشکل آنها غیر قابل پیش‌بینی بودن قیمت ها بود.  

به گزارش ایرنا،  امروز ۲۶۸ طرح تعاونی با اعتبار سه هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره برداری رسید.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha