۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۵۱
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84461374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بندرگز میزبان لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۵۱
کد خبر: 84461374
بندرگز میزبان لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران شد

گرگان- ایرنا - مالک باشگاه ملوان بندرگز گفت که میزبانی مرحله رفت گروه سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به این شهرستان غرب استان گلستان واگذار شد.

مهران شهسوار شامگاه  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : با اتمام گروه بندی و قرعه کشی مسابقات، رقابت های این گروه از 26 شهریور در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز آغاز می شود.

 وی افزود: ملوان بندرگز در این مسابقات در گروه سه رقابتها و با تیم های  فولاد هرمزگان ، دهیاری ملاباشی و شهرداری چابهار  همگروه است.

به گفته شهسوار دیدار برگشت این رقابتها در هرمزگان برگزار می شود.

مهران شهسوار در خصوص آخرین وضعیت تیم ملوان در مسابقات پیش رو گفت :‌متاسفانه در طول تمرینات سه بازیکن  به کرونا مبتلا  و چهار بازیکن مصدوم شدند که این موضوع وقفه ای در تمرینات ایجاد کرد که در زمان حاضر این دغدغه برطرف شده است.

وی گفت برای تقویت تیم  نیاز به بازیکنان غیر بومی و با تجربه داشتیم اما شرایط مالی تیم اجازه خرید بازیکن  جدید نداد و اکنون  با بازیکنان جوان و بومی به همراه بازیکنان با تجربه ملوان  در حال تمرین هستیم .

بندرگز میزبان لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران شد

 وی گفت : برغم تمام تلاش ها  هیچ حامی مالی برای ملوان پیش قدم نشده و تمام هزینه  های این تیم به طور شخصی در حال پرداخت است.

وی ضمن تقدیر از مساعدت مسوولان ورزش و جوانان شهرستان و استان گفت انتظار است همه مدیران استان برای کمک به ملوان پیش قدم شوند ملوان جزیی از تاریخ ورزش گلستان است.

به گزارش ایرنا،  تمرینات این روز های ملوان با بازیکنانی همچون حسین لگزایی ، محمد صمدی، نجف سپانلو، میلاد درزیجلال تازیکی، عیسی کمال غریبی، علی صیدانلو، ابوالفضل خاری و رضا اسلامیو چند بازیکن جوان دیگر در حال پیگیری است.

دوازده تیم لیگ یک فوتبال ساحلی کشور در فصل ۱۴۰۰ در سه گروه چهار تیمی تقسیم شدند که در پایان مرحله اول بعد انجام بازی های رفت و برگشت مجتمع هشت تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

در گروه اول این رقابت ها تیم های  صدر شیمی یزد ، شهروند فرح آباد شهرداری چلیچه و شهرداری دشتی پارسیان و  در گروه دوم  تیم های ملوان انزلی ، زردپوشان سیاهکوه اردکان، موج گناوه و موج سواران ساحل نوشهر و در گروه سوم تیم های ملوان بندرگز ، فولاد هرمزگان ، دهیاری ملاباشی و شهرداری چابهار قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، 9 سال حضور پیاپی ملوان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، این تیم را به یکی از نمادهای استمرار فعالیت حرفه ای ورزش در گلستان تبدیل کرده  است.

 بندرگز در 42 کیلومتری غرب گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha