۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 84459176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اعلام نحوه حضور دانش آموزان از سوی مدارس غیر قانونی است

ایلام - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: اعلام شیفت بندی و نحوه حضور دانش آموزان در مدارس برای سال تحصیلی جدید از سوی اولیا مدارس غیرقانونی است.

امیر مهردادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه هنوز شیوه و نحوه آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اعلام نشده ، تعیین این مساله از سوی مدارس و ابلاغ به دانش آموزان غیر قانونی است.

وی ادامه داد: شیوه آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید منوط به اعلام ستاد ملی کرونا بوده و تاکنون در این زمینه به ادارات کل آموزش و پرورش ابلاغ نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در پاسخ به این سوال که برخی مدارس برای سال تحصیلی دانش آموزان را شیفت بندی و نحوه حضورشان را در مدارس اعلام کرده اند گفت: تذکر لازم به این مدارس از سوی آموزش و پرورش داده شده است.

مهردادی در عین حال یادآور شد: این اداره کل بر اساس پروژه مهر که از چندماه گذشته تشکیل شده برای هر سه حالت حضوری، نیمه حضوری و مجازی آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را خواهد داشت.

اجبار تهیه لباس فرم از سوی مدارس غیر قانونی است

وی همچنین در خصوص اعلام برخی مدارس در خصوص تهیه لباس فرم دانش آموزان تاکید کرد: هرگونه اجبار در این زمینه غیر قانونی و به تمامی مدارس ابلاغ شده در این زمینه مطابق دستورالعمل ارسالی این اداره کل عمل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: تهیه لباس فرم مدارس اختیاری بوده و با مدارسی که در این زمینه اجبار اعلام کنند، برخورد و تذکر داده خواهد شد.

مهردادی از والدین خواست در صورت مشاهده چنین موارد غیر قانونی آنرا به این اداره کل اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام نیز در نشست اخیر ستاد استانی کرونا بر عدم اجباری بودن تهیه لباس فرم دانش آموزان مدارس استان تاکید کرد.

بیش از 100 هزار دانش آموز سال گذشته در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha