رقابت راه‌یافتگان مسابقات قرآن کریم ۳۱ شهریور پایان می‌یابد

تهران ایرنا مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی در حال برگزاری بوده و پایان شهریور ۱۴۰۰ پایان می‌یابد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از ۱۷ مردادماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

شرکت‌کنندگان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران براساس جدول زمان‌بندی اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و به‌صورت حضوری (در برخی استان‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانسی) و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰  جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، اذان و همسرایی و همخوانی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند؛ خواهران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در دو رشته اذان و همسرایی و همخوانی قرآن کریم به رقابت نمی‌پردازند.

براساس این گزارش، داوری در دو رشته دعاخوانی و همسرایی و همخوانی قرآن کریم پس از ضبط آثار در استان‌ها، به‌صورت متمرکز در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام خواهد شد.

استفاده از داوران «طرح ساماندهی داوران قرآن کریم» در مرحله شهرستانی و استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات است.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha