دیدار آیت‌الله رئیسی با خانواده شهدا باعث دلگرمی آنان شده بود

تهران- ایرنا- داماد خانواده شهید «حسین یوسفی» گفت: دیدار آیت‌الله رئیسی با والدین و بستگان شهدای امنیت و سرکشی به خانواده‌های آنان باعث دلگرمی و قوت قلب آنها شده بود.

محمدعلی کریمی داماد خانواده شهید حسین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آیت الله رئیسی مدیری زحمتکش و مردمی بود و برای پاسداری از آب و خاک و ملت تقلا می‌کرد؛ فرد بسیار خوب و مومنی بود و خود را خادم مردم می‌دانست.

وی افزود: من یک بار شخصا نزد آیت‌ الله رئیسی رفتم یک بار هم او به سنندج آمد و با خانواده شهدای مدافع امنیت دیدار کرد؛ در هر دو دیدار به عنوان سرپرست خانواده یوسفی از او خواستم آشوبگران را به سزای اعمالشان برساند. حق شهید یوسفی را بگیرد و اجازه ندهد خون او پایمال شود. او گفت حتما پیگیری می‌کند اما او در روزی مبارک به شهادت رسید و خانواده ما از این خبر بسیار غمگین و شوکه شدیم.

کریمی با بیان اینکه آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» بسیار مردمدار و مردم‌دوست بود و همه از شهادت او ناراحت شدند، گفت: دیدار آیت‌الله رئیسی با والدین و بستگان شهدای امنیت و سرکشی به خانواده‌های آنان باعث دلگرمی و قوت قلب آنها می شد.

دیدار آیت‌الله رئیسی با خانواده شهدا باعث دلگرمی آنان شده بود
دیدار شهید رئیسی با خانواده شهدای امنیت / ۱۰ آذر ۱۴۰۱

درباره شهید یوسفی

سرهنگ شهید یوسفی از نیروهای محلی و از کارکنان نیروی انتظامی استان کردستان بود که ۲۶ آبان در حین عزیمت به منزل شخصی خود با ضربات چاقو و قمه اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عروج رئیس جمهور و همراهان

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha