همسر شهید دستواره: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب من بود

تهران- ایرنا- همسر شهید «سید محمدرضا دستواره» درباره «آیت‌الله ابراهیم رئیسی» گفت: ایشان رئیس‌جمهور محبوب من بود، در همین مدت سه سال از همه جهات هر آنچه که از دستش بر آمد انجام می‌داد و برای خانواده شهدا کوتاهی نکرد.

عذرا رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این سه سال آنچه از آیت‌الله رئیسی می‌دیدیم و می‌شنیدیم تلاش‌های مکرر و همیشگی خستگی‌ناپذیر او، سفرهاس استانی و پیگیری مسائل مردم بود که همیشه از تلویزیون و در اخبار می‌دیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی در میزان رسیدگی و تکریم از خانواده شهدا تغییری ایجاد شده بود، گفت: چون من پیگیر مسائلی همچون رسیدگی و تکریم خانواده شهدا نبودم، چیزی در این زمینه نمی‌دانم؛ ایشان رئیس جمهور همه مملکت و همه مردم بود، باید کارهای اجرایی و ریشه‌ای انجام می‌داد، نه رسیدگی به قشر خاصی از جامعه؛ او برخلاف رئیسان جمهور قبل به صورت شبانه روزی برای همه ملت کارهای سخت انجام می‌دادند.

همسر شهید دستواره: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب من بود

شهید سیدمحمدرضا دستواره از جمله شهدا و فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که با رشادت‌ها و دلیری‌هایی که از خود نشان داد، در میان رزمندگان شاخص قرار گرفت؛ برای نمونه تا زمان شهادت ۱۱ بار مجروح شدن را به جان خرید، اما هرگز لحظه‌ای از پای ننشست که دشمن بخواهد دین و کیان کشورش را به خطر بیاندازد.

سیدحسین برادر شهید دستواره ۲۹ خرداد سال ۱۳۶۵ در جریان آزادسازی مهران شهید شد. سیدمحمدرضا ۱۰ روز پس از شهادت برادرش در ۱۳ تیر سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک، روز آزادسازی شهر مهران از چنگال دشمن بعثی به شهادت رسید.

همسر شهید دستواره: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب من بود

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان شهیدشان روز سه شنبه -اول خرداد- در تبریز و قم و روز چهارشنبه -دوم خرداد- در تهران برگزار شد و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان خدمت نماز خواندند؛ تشییع پیکر این شهدای والامقام در ادامه روز پنجشنبه -سوم خرداد- در بیرجند و مشهد برگزار خواهد شد؛ قرار است پیکر شهید رئیسی در حرم مقدس امام هشتم (ع) به خاک سپرده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha