۱۲ طرح عمرانی در کیار افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- همزمان با هفته دولت ۱۲ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری روز شنبه افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار کیار گفت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت، آموزشی و کشاورزی از سوی پنج دستگاه اجرایی ۱۳۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال هزینه شده است.

سید شجاع زیلابی تاکید کرد: از این مبلغ ۲۴ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۱۲ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال بودجه استانی، پنج میلیارد ریال اعتبار داخلی، ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، ۳۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال آورده شخصی متقاضیان و ۲ میلیارد ریال از سایر ردیف‌های اعتباری بوده است.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان کیار در هفته دولت سال‌جاری زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۷ نفر فراهم شد.

زیلابی تصریح کرد: همچنین همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی جدید با ۴۰۷ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال در شهرستان کیار آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا هفته دولت امسال ۵۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال برای اجرای سه هزار و ۴۴۲ طرح در این استان هزینه شده است.

مجید نظری تاکید کرد: در این مدت ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی ۶۴۹ طرح عمرانی جدید در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۱۱۳ طرح عمرانی با سه هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار، اشتغال‌زایی مستقیم ۹۶۴ نفر و ۱۲ کاربری از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

در این هفته عملیات اجرایی ۳۰ طرح جدید با ۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار و هفت کاربری در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌نام "هفته دولت" نام‌گذاری شده است.

شلمزار مرکز شهرستان کیار در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha